لودینگ

سنگ ساختمانی برای نمای داخلی

اهمیت طراحی نما و دکوراسیون داخلی ساختمان دوچندان نمای بیرونی ساختمان است و در این بین سنگ ساختمانی نقش پررنگی دارد و به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا معرفی از سنگ ساختمانی در نمای داخل ساختمان داشته باشیم. خلاقیت طراح در زیبایی دکوراسیون داخلی، بسیار تأثیرگذار و این خلاقیت نیز نیاز به یک سری منابع دارد که در این بین می‌توان به تنوع طرح و رنگ متریال مورد استفاده در ساختمان اشاره کرد و این خصوصیت یکی از مزیت‌های رقابتی سنگهای ساختمانی در مقایسه با سایر متریال های جایگزین در طراحی داخلی دکوراسیون است.

خصوصیات سنگ نمای داخلی

استفاده از سنگ های ساختمانی در داخل علاوه بر نقش زیبایی دکوراسیون منجر به افزایش طول عمر و کیفیت فضای داخلی ساختمان نیز خواهد شد و این امکان را فراهم ساخته که شما برای مدت طولانی نیاز به تغییر فضای داخلی ساختمان خود نداشته باشید مگر اینکه بنابر دلایلی نیاز به تغییر کلی دکوراسیون ساختمان خود داشته باشید. یکسری خصوصیت را می‌توان در انتخاب بهترین سنگ جهت استفاده در نمای داخلی ساختمان نام برد که عبارتند از:
• حرارتی و صوتی
• تنوع در قیمت ورنگ
• مقاومت در برابر مواد شوینده و اسیدی
• تنوع در طرح و رنگ
• راحتی در تمیز کاری و شستشو

موارد نامبرده شده تنها بخشی از خصوصیات تأثیرگذار در انتخاب شما است، برای نمونه اگر سنگی که به عنوان سنگ پله انتخاب کرده‌اید نسبت به مواد شوینده و اسیدی مقاوم نباشد قطعاً به مرور زمان شرایط کیفی خود را از دست میدهد.

انواع سنگ نمای فضای داخلی ساختمان

فضای داخلی ساختمان به بخش‌های متعددی تقسیم می‌شود و بر این اساس نیز گزینه‌های متعددی را می‌توان عنوان کرد. رنگ در دکوراسیون داخلی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و این موضوع نه تنها در ساختمان‌های مسکونی بلکه نقش آن در ساختمانهای اداری و تجاری نیز مشهود است که نمونه بارز آن را می‌توان به سنگ کف آشپزخانه اشاره کرد. از انواع سنگ های کاربردی نیز می‌توان به صورت تیتروار به مواردی از قبیل: سنگ صلصالی، هرسین، چهرک، اداوی، آباده، گرانیت و مرمریت اشاره‌ای داشت.
در این بخش معرفی مختصر از انتخاب بهترین و انواع سنگ نمای داخلی ساختمان داشتیم و در ادامه نیز سعی می‌کنیم تا تصاویری از نمونه کارهای اجرایی برای شما ارائه دهیم. گروه سنگ حمید، در شعبه سنگبری جبال واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد،به تولید تخصصی مرمریت صلصالی می پردازد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما