لودینگ

نمای ساختمان با سنگ تراورتن کرم

طراحی نما ساختمان، تاثیر زیادی بر زیبایی و ارزش آن ساختمان داشته و در این بخش قصد داریم به بررسی نما ساختمان با سنگ تراورتن کرم بپردازیم. ابتدا شما را با انواع سنگ های تراورتن کرم رنگ در بازار سنگ ساختمانی آشنا خواهیم کرد و در ادامه سعی می کنیم تا تصاویری از انواع نماهای پیاده سازی شده با سنگ تراورتن کرم را برای شما آماده کنیم. تا انتها این مقاله از وب سایت سنگ حمید با ما همراه باشید.

نما ساختمان با تراورتن کرم

انواع تراورتن کرم برای نما ساختمان

اکثر معادن تراورتنی که در ایران وجود دارد، دارای زمینه رنگ کرم است و به همین دلیل تنوع برندهای موجود در بازار موجب شده تا قدرت خریدار جهت انتخاب بالا باشد. لیست انواع سنگ های تراورتن کرم به شرح زیر است:

  1. تراورتن کرم حاجی آباد
  2. تراورتن کرم طرق
  3. تراورتن کرم آبگرم
  4. تراورتن کرم عباس آباد
  5. تراورتن کرم دره بخاری
  6. تراورتن کرم تکاب

انواع نما ساختمان با تراورتن کرم

نماهای ساختمان را به صورت کلی می توان بر اساس طراحی که از آن صورت می گیرد به گزینه های زیر تقسیم کرد:

  • نمای کلاسیک
  • نمای رومی
  • نمای ساده
  • نمای ترکیبی سنگ و آجر

در حال حاضر سنگ های تراورتن و به خصوص آن دسته از تراورتن های با رنگ کرم، به صورت بیموج تولید می شوند و همین مسئله موجب شده تا عمده کاربری آن ها نیز در اجرای نماهای رومی باشد. زمینه رنگ کرم را می توان به کرم روشن تا کرم بژ تقسیم کرد.

سخن پایانی

در انتخاب سنگ تراورتن با زمینه رنگ کرم برای نما بیرونی ساختمان، گزینه های متعددی وجود دارد و تمامی این موارد موجب شده تا گزینه های متعددی جهت انتخاب شما وجود داشته و با هر نوع سلیقه ای این امکان وجود دارد تا به بهترین انتخاب دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما