لودینگ

لیست کارخانه های سنگبری مرمریت صلصالی

یکی از سوالات پر تکرار کاربران، دریافت لیستی از کارخانه سنگبری سنگ مرمریت صلصالی است زیرا مشتری با مراجعه به سنگبری، می تواند خریدی با قیمت مناسب تر داشته باشد و حاشیه سودی که برای سنگفروش و انباردار به وجود آمده را حذف می کند. شما در این محتوا با کارخانه های سنگبری تولید سنگ صلصالی آشنا خواهید شد و در ادامه نیز سعی می کنیم تا قیمت سنگ صلصالی در بر اساس تفکیک ابعاد و سورت به شما ارائه دهیم.

کارخانه سنگ صلصالی

لیست سنگبری های مرمریت صلصالی

معدن این مرمریت در خوروبیابانک اصفهان واقع شده و به این واسطه عمده تولید این سنگ نیز در سنگبری های استان اصفهان صورت می گیرد. سنگ صلصالی در این استان جایگاه ویژه ای داشته و شما می توانید در اکثر شهرک های صنعتی زیر به دنبال این مرمریت باشید که به شرح زیر است:

  • شهرک صنعتی رضوانشهر
  • شهرک صنعتی محمودآباد
  • منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد
  • منطقه صنعتی دولت آباد

تولید سنگ صلصالی تنها به اتسان اصفهان محدود نمی شود و می توان در کارخانه های سنگبری واقع در استان تهران نیز به خرید مستقیم این مرمریت پرداخت. در این بین می توان به شهرک صنعتی شمس آباد و منطقه صنعتی حسن آباد اشاره کرد. البته در استان تهران شما می توانید مرمریت صلصالی را از انبارها و سنگفروشی های اطراف تهران نیز خریداری کنید.

در هر حرفه ای تخصص و سابقه کار در تولید یک محصول، نماینگر کیفیت تولید آن کارگاه و کارخانه است. سنگبری جبال واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد بیش از 1 دهه است که به تولید این مرمریت می پردازد و شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت ابعاد پله، فرشی و پلاک با مدیریت فروش این کارخانه در تماس باشید.

نتیجه گیری:

سنگبری هایی که به فرآوری مرمریت صلصالی می پردازند عمدتا در استان های اصفهان و تهران قرار دارند و نمی توان تمرکز خاصی در قطبیت این مرمریت عنوان کرد. در اکثر شهرک های صنعتی فعال در زمینه تولید سنگ ساختمانی می توان اقدام به خرید این سنگ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما