لودینگ

5 برند برتر تولید کننده سنگ صلصالی در ایران

برند سنگ صلصالی یکی از محبوب ترین برندهای سنگ ساختمانی در ایران است و در این مقاله از وب سایت سنگ حمید قصد داریم معرفی از برترین کارخانه های مرمریت صلصالی در ایران داشته باشیم. شما باید توجه به کیفیت برش و فرآوری و همچنین قیمت گذاری مناسب توسط تولید کننده، به انتخاب سنگ مورد نظر خود بپردازید.

بررسی تمامی کارخانه های سنگبری فعال در زمینه تولید مرمریت صلصالی و انتخاب بهترین برندها، نیازمند توجه به یک سری نکات خاص بود. به طور مثال برای شما قیمت الویت دارد اما سنگ از نظر کیفیت قابل قبول نباشد شما را در پروژه به مشکل خواهد انداخت.

بهترین برندهای مرمریت صلصالی در بازار سنگ ایران

سعی کردیم در انتخاب برندها به عنوان بهترین، از بین کارخانه های سنگبری به این انتخاب بپردازیم که لیست مربوطه به شرح زیر است:

  • سنگبری جبال: این کارخانه در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد قرار گرفته و قیمت سنگ صلصالی آن به نسبت کیفیت تولید از مرغوبیت بالایی برخوردار است.
  • سنگ حمید: این واحد نیز شعبه دیگری از سنگبری جبال است که عمده فعالیت آن در شهرک صنعتی رضوانشهر است.
  • سنگبری سعید
  • سنگبری برادران ضیایی
  • سنگبری کارآفرین

کلام آخر

انتخاب بهترین برند را بر اساس سابقه آن کارخانه در تولید سنگ صلصالی و همچنین کیفیت فرآوری قرار دادیم. البته می توان فاکتورهایی مانند مشتری مداری و خدمات پس از فروش را نیز به این گزینه های انتخابی اضافه کرد. جهت دیافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما