لودینگ

خرید مستقیم انواع سنگ تراورتن از اصفهان

در این محتوا سعی کردیم به سوال آن قبیل از کاربرانی بپردازیم که قصد دارند تا خرید تراورتن را به صورت مستقیم از اصفهان انجام دهند و همواره برای آن ها این سوال مطرح بوده که از چه مراکزی در این استان می توانند سنگ مورد نظر خود را تهیه کنند. ما در این بخش سعی کرده ایم تا به این قبیل از سوالات جواب دهیم،پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید مستقیم سنگ تراورتن از اصفهان

خرید سنگ تراورتن از اصفهان چگونه است؟

وجود تعداد زیاد شهرک های صنعتی و همچنین تنوع زیاد سنگبری هایی که به صورت اختصاصی به فرآوری تراورتن می پردازند،موجب شده تا تراورتن در اصفهان از موجودی بالایی برخوردار باشد و همین موضوع موجب شده تا اکثریت خریداران به خرید سنگ تراورتن از اصفهان به صورت مستقیم روی آورند. سنگ های تراورتن از تنوع رنگ قابل قبولی برخوردار هستند که در این بین می توان به رنگ های کرم،سفید و شکلاتی اشاره کرد و به نسبت برای هر نوع رنگ،معادن متعددی در ایران وجود دارد که سنگ اکثریت آنها در کارخانه های سنگبری موجود در اصفهان فرآوری می شوند.

اگر شما به دنبال کارخانه سنگ تراورتن در اصفهان هستید،می توانید به شهرک های صنعتی رضوانشهر،محمودآباد مراجعه کنید.در گروه سنگ حمید ما به صورت تخصصی به فرآوری و تولید سنگ تراورتن کرم حاجی اباد،عباس آباد و دره بخاری می پردازیم و شما می توانید جهت مشاهده نمونه تصاویر به بخش مربوطه مراجعه کنید. همانطور که اشاره شد جهت خرید سنگ تراورتن مورد نیاز خود می توانید به یکی از شهرک های صنعتی نام برده مراجعه و البته منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد نیز یکی از آن ها است که بیش از 160 واحد تولیدی در آن قرار دارد و شعبه ما در سنگبری جبال واقع شده است.

مناطق صنعتی نام برده به شرح زیر هستند:

  • شهرک صنعتی محمودآباد: این شهرک در شهرستان خمینی شهر اصفهان واقع شده است.
  • شهرک صنعتی رضوانشهر: این شهرک در شهرستان تیران و کرون واقع شده است.
  • منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد: این شهرک در شهرستان نجف آباد واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما