لودینگ

انتخاب بهترین سنگ برای نمای ساختمان

در این محتوا قصد داریم در رابطه با بهترین سنگ برای نمای ساختمان مطالبی ارائه دهیم،پس تا انتها با ما همراه باشید. سنگ های ساختمانی از دیرباز به عنوان اصلی ترین متریال ساختمانی جهت استفاده در ساختمان مطرح بوده اند و با توجه به نوع کاربری های متفاوتی که نیاز است،انتخاب های متعددی نیز وجود دارد که جهت دستیابی به این مورد،نیازمند داشتن آگاهی و علم کافی از انواع سنگ های ساختمانی موجود داست.

بهترین سنگ نما ساختمان

با روی کار آمدن سبک های معماری متفاوت و پیشرفت در تکنولوژی،موجب شده استفاده از سنگ جهت پوشش نما نقش پر رنگ تری پیدا کند و امروزه سیستم های جدید ساختمانی ،نصب آنرا سهیل کره و موجب افزایش راندمان و عملکرد پروژه ها گردیده است. در گروه سنگ حمید با داشتن واحد تولیدی مجهز به فرآوری انواع سنگ تراورتن،توانسته انواع سنگ های تراورتن را با بهترین کیفیت فرآوری کند که در این بین می توان به تولید تراورتن کرم دره بخاری در اصفهان اشاره کرد.

انواع نمای سنگی ساختمان

سنگ در نمای ساختمان از نظر مقاومت و استحکام در درجه مطلوبی قرار دارد و زیبایی و داشتن تنوع در رنگ و طرح موجب شده تا با استفاده از آن به ایجاد طرح های متنوعی برای نما ساختمان پرداخته شود که از انواع نما با سنگ ساختمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نمای ساختمان با سنگ تراورتن

تراورتن از طبقه سنگ های رسوبی به شمار می آید که از چشمه های آبگرم پدیدار شده و مشخصه بارز آن وجود تخلخل های موجود بر روی سطوح آن است که خود دلیلی بر افزایش چسبندگی آن به ملات بوده و در سال های گذشته این مورد به عنوان یکی از معایب اساسی تراورتن مطرح می شد اما در حال حاضر جز یکی از مزیت های رقابتی آن با سایر سنگ های موجود برای نمای ساختمان است. رنگ طبیعی آن سفید و کرم است اما در رنگ های شکلاتی ،مشکی ،قهوه ای ،زرد و قرمز نیز قابل تهیه است.

نمای ساختمان با سنگ مرمریت

یکی از سوالات و چالش های اساسی پیش روی اکثریت طراحان،استفاده از مرمریت در نمای ساختمان است.سنگ مرمریت بر خلاف تراورتن ،مقاوم نبوده و به دلیل عدم مقاومت لازم در برابر تغییرات آب و هوایی موجب شده تا برای نمای ساختمان گزینه خوبی نباشد اما وجود دارد برندهایی که علاوه بر قابلیت استفاده در نمای داخلی می توان از آن ها در نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده کرد که در این بین می توان به برند مرمریت لاشتر اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما