لودینگ

4 تا از بهترین سنگ های پله

یکی از چالش های پیش رو خریداران برای خرید سنگ پله، انتخاب بهترین نوع است و جهت انتخاب بهترین گزینه نیاز است تا شناخت کلی نسبت به تمامی برندهای موجود در بازار داشته باشید و با توجه به تنوع نوع و برند بالا،نیاز به زمان بالایی جهت شناخت تمامی سنگهای موجود است ، به همین دلیل ما در این محتوا سعی کردیم تا معرفی از 4 تا از بهترین سنگ پله برای شما خریداران داشته باشیم،پس تا انتها با ما همراه باشید.

در منابع متعددی با عنوان هایی مانند بهترین سنگ پله یا چه نوع سنگ ساختمانی برای راه پله مناسب است به تحلیل آن پرداخته اما بر آن شدیم تا 4 تا از معروف ترین و مطرح ترین آن ها را برای شما به صورت تیتروار ارائه دهیم. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم راه پله نقش استراتژیک در ساختمان داشته و رابط بین طبقات است. از نظر تنوع نوع نیز اکثریت آنها قابلیت کاربری جهت راه پله ساختمان را داشته اما در این بین سنگ های مرمریت،گرانیت و چینی به نسبت کاربری بیشتری دارند.

4 تا از بهترین سنگ های راه پله

اما به بخش اصلی محتوا خواهیم رفت و آن نیز پرداختن به معرفی بهترین سنگ های راه پله است که به شرح زیر است:

  • سنگ پله صلصالی: این برند از نوع مرمریت است و دارای زمینه رنگ کرم روشن و سفید می باشد و بر روی سطح آن نیز خطوطی به سبک و الگو نوار قلبی قرار گرفته است. از نظر مقاومت در برابر ضربه و سایش از شرایط قابل قبولی برخوردار است. گروه سنگ حمید در شعبه سنگبری جبال واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به تولید تخصصی این مرمریت می پردازد و شما می توانید جهت دریافت قیمت پله صلصالی با ما در تماس باشید.
  • انواع سنگ های پله گرانیت
  • انواع سنگ های پله چینی
  • سنگ پله هرسین: این نوع سنگ نیز از خانواده سنگ های مرمریت است و دارای زمینه رنگ روشن استو معدن این سنگ در کرمانشاه قرار گرفته و عمده تولید آن نیز در شهرهای اصفهان و تهران صورت می گیرد.

در این محتوا سعی کردیم معرفی از 4 نوع و برند کاربردی از سنگ های ساختمانی جهت استفاده در راه پله داشته باشیمو در ادامه سعی خواهیم کرد نمونه تصاویر بیشتری از آنها برای شما قرار دهیم و همچنین به تکمیل لیست ارائه شده خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما