لودینگ

انتخاب و خرید بهترین سنگ پله

یکی از بخش های پر تردد در یک ساختمان، راه پله آن ساختمان است که علاوه بر فاکتورهای زیبایی،باید به استانداردهای کیفی آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید که سعی می کنیم در این بخش به عوامل موثر بر انتخاب بهترین سنگ پله داشته باشیم. اگر به راه پله تمامی ساختمان ها توجه کنید، متوجه می شوید سنگ های ساختمانی در اکثریت آنها مورد استفاده قرار گرفته و جز کاربردی ترین مصالح به شمار می آید و در بین سنگ های ساختمانی موجود،سنگ مرمریت به نسبت از تقاضا بالاتری برخوردار است و همین موضوع موجب شده تا تقاضا برای تهیه پله مرمریت به نسبت بیشتر باشد.

بهترین سنگ پله

خصوصیات بهترین سنگ راه پله

اما به سراغ چالش اصلی این محتوا خواهیم رفت و آن نیز بررسی و ارزیابی استانداردهای تاثیرگذار در انتخاب بهترین سنگ برای پله یک ساختمان که به شرح زیر است:

  • داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش
  • حداقل جذب آب
  • مقاوم در برابر مواد شوینده
  • حداقل وجود مواد شوینده و اسیدی
  • تنوع رنگ و طرح جهت همگام سازی با سلیقه کارفرما

خرید بهترین سنگ پله برای ساختمان

در پاراگراف ابتدایی لیستی از فاکتورهای تاثیر گذار جهت انتخاب بهترین سنگ مورد استفاده در راه پله ارائه کردیم که بر اسن اساس می توان به انتخاب و خرید پرداخت. اما شما به عنوان یک خریدار به کجا باید مراجعه کنید؟ ما برای شما لیستی از مناطق و شهرک های صنعتی تهیه کرده ایم که عمده تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی در آن ها صورت می گیرد و عبارت اند از:

  • شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان
  • شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان
  • شهرک صنعتی شمس آباد تهران
  • شهرک صنعتی محلات
  • منطقه صنعتی دولت آباد

اما آیا فاکتورهای دیگری در انتخاب بهترین تاثیر گذار است:آری،تصور کنید شما قصد دارید از سنگ برای راه پله فضای بیرونی ساختمان استفاده کنید،سپس نوع سنگ کاملا با سنگ انتخابی در راه پله داخلی ساختمان متفاوت است زیرا باید در برابر شرایط آب و هوایی نیز مقاوم باشد. با توجه به وجود تنوع بالا در سنگ های ساختمانی موجود در بازار،قصد درایم تا چند برند مطرح را عنوان کنیم که در این بین می توان به پله مرمریت صلصالی فهرسین،چهرک،گراینت،چینی و مرمر اشاره کرد.

نتیجه گیری:

ما دراین محتوا سعی کردیم تا به صورت تیتروار به عوامل و پارامترهای تاثیرگذار بر انتخاب بهترین سنگ پله بپردازیم و همچنین چند نوع و برند مطرح از سنگ های پر استفاده در راه پله را عنوان کردیم. گروه سنگ حمید واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد آمادگی دارد خدمات خود را در زمینه فروش انواع سنگ پله به صورت مستقیم به شما خریداران ارائه دهد و شما می توانید جهت تهیه سنگ مورد نظر به صورت مستقیم در اصفهان و تهران با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما