لودینگ

بهترین سنگ های تراورتن برای نمای رومی

نما به عنوان پوشش یک ساختمان اهیمت دارد و امروزه نماهای رومی جز جدیدترین سبک طراحی است. اگر به دنبال بهترین سنگ تراورتن در نما رومی ساختمان خود هستید، ما در این محتوا به معرفی بهترین سنگ های تراورتن کاربردی در جهت پوشش نماهای رومی خواهیم پرداخت. در این مطلب از سنگ حمید قصد داریم تا به صورت کاملا تخصصی به ارائه چرایی استفاده از سنگ تراورتن در این سبک نما بپردازیم. پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین تراورتن نما رومی

نما رومی برگرفته شده از نماهای روم باستان است. در این سبک از نما، طرح های شیاردار متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل متریالی جهت اجرای نما مناسب است که قابلیت تراش داشته و به خوبی طرح های مربوطه را نشان دهد. با این توضیحات می توان به چرایی استفاده از سنگ تراورتن در نمای رومی رسید و مهمتر از آن، اینکه چرا از سنگ های تراورتن با زمینه رنگ کرم بیشتر استفاده می شود؟ زیرا زمینه رنگ کرم موجب میشود تا از فاصله دور، به خوبی طرح ها و شیارها قابل مشاهده باشد.

بهترین تراورتن جهت استفاده در نما رومی، باید استقامت بالایی در برابر ضربه داشته باشد تا به هنگام تراش دچار ترک نشود، ماندگاری رنگ داشته باشد، از نظر کیفیت فرآوری در بالاترین درجه استاندارد قرار داشته باشد، دچار شوره زدگی نشود و به مرور خالی نشود.

انواع تراورتن برای نماهای رومی

خوشبختانه ایران یکی از منابع سنگ تراورتن در دنیا است و زمینه رنگ کرم نیز جز فرآوان ترین نوع تراورتن در ایران است. از برندهایی که در این سبک از نما می توان استفاده کرد، نام های تجاری زیر می باشند که به شرح زیر است:

  • تراورتن دره بخاری: دارای دو مدل استخوانی و پفکی است و سعی کنید برای نما رومی از مدل استخوانی آن استفاده کنید. زمینه رنگ اصلی آن کرم است و یکی از گزینه های اصلی جهت این سبک نما نیز می باشد. قیمت تراورتن کرم دره بخاری نسبت به رنگ سفید آن کمتر است، در نتیجه نیاز به هزینه بیشتر جهت استفاده از این برند در نما نیست.
  • تراورتن حاجی آباد: سورت ابروبادی آن به نسبت از تقاضا بیشتری در بازار جهت پیاده سازی نما رومی برخوردار است، زیرا به خوبی طرح و تراش هایی که در این مدل نماها اجرا میشود را نشان میدهد.
  • تراورتن تکاب
  • تراورتن طرق
  • تراورتن آبگرم

کلام آخر:

نمای رومی با تمام ایراداتی که از آن گرفته میشود، اما به عنوان بهترین و محبوب ترین نما در ایران است. زیرا در این نما از بهترین مصالح ساختمانی به خصوص سنگ تراورتن استفاده میشود که موجب شده علاوه بر طراحی شیک، از استقامت و دوام بالاتری نسبت به نماهای اجری برخوردار باشد. علاوه بر سنگ های تراورتنی که در بخش بالا جهت استفاده در نما رومی، معرفی کردیم، می توان به برندهای دیگری نیز اشاره کرد و در ادامه سعی می کنیم لیست مربوطه را تکمیل تر کنیم.

گروه سنگ حمید واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد و شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان، به تولید انواع سنگ تراورتن کرم می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

2 پاسخ به “بهترین سنگ های تراورتن برای نمای رومی”

  1. مهندس جلالی گفت:

    در بین سنگ های تراورتنی که در بخش محصولات وب سایت خود قرار دادید، کدام برای نما رومی مناسبتر است؟ برای ما ماندگاری رنگ و همچنین شرایط کیفی آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما