لودینگ

قیمت هر متر مربع سنگ مرمریت

دریافت لیست قیمت مرمریت بر اساس متر مربع است یا متر طول؟ قیمت گذاری سنگ مرمریت بر اساس چه فاکتورهایی انجام می گیرد؟ از اصلی ترین سوالاتی که در مورد قیمت هر متر سنگ مرمریت در بازار وجود دارد، محدود به دو سوال بالا می شود و پاسخ دادن به این دو سوال، پاسخ تمامی کاربران است. تا انتها این محتوا از وب سایت سنگ حمید با ما همراه باشید تا به این قبیل از سوالات شما کاربران پاسخ داده شود.

قیمت گذاری سنگ های ساختمانی و به خصوص سنگ مرمریت، در بازار به صورت متر مربع است. عرض در طول ضرب می شود و به فرمول نهایی خواهید رسید. تعداد اندکی از فروشندگان وجود دارند که در مرحله اول قیمت را به متر طول اعلام می کنند. برای مثال شما به یک سنگبری جهت دریافت قیمت مرمریت صلصالی مراجعه می کنید و فروشنده بر اساس مترمربع قیمت می دهد اما یک انبار سنگی به شما به طول قیمت می دهد و در اولین برخورد این اشتباه برای شما به وجود می آید که سنگبری، گرانفروش است.

قیمت هر مترمربع سنگ مرمریت

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت هر مترمربع سنگ مرمریت

فاکتورهایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت گذاری سنگ های مرمریت تاثیرگذار می باشند، محدود بوده و به صورت کلی می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • برند معادن: قیمت گذاری بر اساس برند معدن، یکی از تاثیرگذار ترین فاکتورها است که برای نمونه می توان به تفاوت قیمت مرمریت اداوی با مرمریت دهبید اشاره کرد.
  • رنگ: تا حدودی این فاکتور برای سنگ های مرمریت، نقش کم رنگ تری دارد اما تا حدودی تاثیرگذار است و برای نمونه می توان به تفاوت قیمت مرمریت سفید دهبید با مرمریت کرم بژ دهبید اشاره کرد.
  • ابعاد: هر آنچه ابعاد بزرگ تر و ضضخامت سنگ بیشتر باشد، به نسبت قیمت آن نیز بالاتر است. برای نمونه قیمت هر متر مربع اسلب مرمریت از تایل آن بیشتر است.
  • سورت بندی: این فاکتور از استاندارد تعریف شده ای برخوردار نیست اما می توان به آن قبیل سورت هایی که دارای زمینه رنگ یکدست از نظر رنگ و خطوط هستند، سورت ممتاز گفت.

نتیجه گیری

قیمت گذاری سنگ مرمریت توسط تولید کننده صورت می گیرد زیرا تولید کننده به صورت مستقیم با هزینه های جانبی از قبیل خرید کوپ و کرایه و … در ارتباط است و انبار دار و سنگفروش تنها یک هزینه حمل و نقل و کرایه مغازه دارد. پیشنهاد می کنیم برای خرید هر نوع سنگ مرمریتی، قبل از خرید از چندین تولید کننده قیمت دریافت کنید تا بدین وسیله قیمت بازار آن سنگ را دریافت کنید. جهت دریافت لیست قیمت با مدیریت فروش این گروه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما