لودینگ

راهنمای خرید انواع سنگ تراوتن

یکی از کاربردی ترین سنگ های ساختمانی، سنگ تراورتن است. در راهنمای خرید سنگ تراورتن، قصد داریم شما را با چگونگی خرید بهترین سنگ های تراورتن آشنا کنیم. تا انتها این محتوا از وب سایت سنگ حمید همراه باشید.

راهنمای خرید سنگ تراورتن

همانطور که اشاره کردیم، سنگ تراورتن به عنوان بهترین متریال جهت پوشش نمای ساختمان است و علاوه بر کاربری نما، از آن در محیطهای محتلف با کاربری های متفاوت نیز استفاده میشود. تراورتن در رنگ های متعددی موجود است و برای مثال اگر شما قصد دارید تراورتن کرم رنگ برای ساختمان خود خرید کنید، گزینه های متعددی وجود دارد. قطعا خیلی تفاوت بین خرید تراورتن دره بخاری با تراورتن یزد است و شناخت تفاوت بین آنها، نیازمند تجربه و دانش زیادی است.

عوامل مختلفی را می توان به هنگام خرید سنگ تراورتن در نظر گرفت که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مطابق بودن با سلیقه شما
  • تراکم و ساب پذیری بالا
  • پر شدن حفره ها با رزین با کیفیت
  • گونیا برش داده شدن

ظاهر و رنگ سنگ های تراورتن با توجه به موقعیت جغرافیایی که قرار گرفته اند، متفاوت می باشند. این تفاوت را می توان در مشخصات کیفی آن نیز جویا شد. برای نمونه تراورتن یک منطقه شوره میزند ولی تراورتن منطقه دیگر هیچ شوره ای نمی زند. تمامی این خصوصیات به موقعیت آن منطقه بستگی دارد.

در هنگام خرید تراورتن توجه کنید که با نمایی که طراح برای شما پیاده سازی کرده همخوانی داشته باشد. از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد و تراورتن بر خلاف سایر سنگ های ساختمانی مانند گرانیت و چینی، هیچ محدودیت رنگی ندارد و اککثر رنگ های موجود در طراحی نما را پوشش می دهد.

سنگ حمید در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد و شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان، به تولید سنگ های تراورتن عباس آباد، دره بخاری و حاجی آباد می پردازد. شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما