لودینگ

سنگ تراورتن با کیفیت دارای چه ویژگی هایی است؟

سنگ‌های تراورتن از تنوع بالایی برخوردار بوده و همواره یکی از چالش‌های پیش روی خریداران این نوع سنگ انتخاب مناسب‌ترین تراورتن برای استفاده در ساختمان می‌باشد. قبل شرح مسئله باید به این نکته اشاره کرد که از سنگ‌های تراورتن در نمای بیرون ساختمان بیشتر استفاده می‌شود و البته می‌توان به استفاده آن در نمای داخلی ساختمان نیز اشاره داشت که از بعضی از سورت‌های آن نیز با این نوع کاربری استفاده می‌شود.

تراورتن با کیفیت


اما یک سوالی که همواره برای بسیاری از خریداران مطرح می‌باشد این سوال است که سنگ تراورتن با کیفیت دارای چه ویژگی هایی است؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است که شما با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید. عوامل متعددی را می‌توان در نتخاب بهترین تراورتن تاثیر گذار دانست که علاوه بر توجه به جنسیت سنگ مورد نظر و همچنین باید به کیفیت فرآوری آن نیز توجه کافی داشته باشید. از نظر تنوع معادن می‌توان به انواع سنگ‌های تراورتن عباس آباد و حاجی اباد و شکلاتی اشاره کرد.
سنگ تراورتن کرم حاجی آباد یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین سنگ های تراورتن است که در کروه سنگ حمید مورد فراوری و تولید قرار می گیرد و این سنگ جز شناخته شده ترین سنگ های تراورتن کرم ایرانی در دنیا به شمار می آبد.اصولا یکی از دلایل انتخاب تراورتن برای نمای بیرون ، به دلیل داشتن حفره هایی است که وجود ان‌ها موجب شده تا مصالح مورد استفاده را به خوبی جذب و از استقامت بالایی نیز برخوردار گردد.
باید توجه داشته باشید که تراورتن به دو صورت چرمی و ساب خورده فراوری می‌شود و برای پر کردن حفره‌های موجود بر روی سطح ان از مواد شیمیایی به نام رزین استفاده می‌شود که موجب شده تا سطح سنگ به صورت یکدست باشد. شما می‌توانید در صورت داشتن سوالات بیشتر در مورد انواع سنگ‌های تراورتن با ما در تماس باشید ویا در بخش ارسال نظر ، پرسش‌های خود را برای ما ارسال تا کارشناسان ما در همین بخش به سوالات شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما