لودینگ

انواع سنگ نما ویلایی

در ادامه بررسی هایی که از انواع سنگ های ساختمانی داشتیم در این بخش قصد داریم تا به بررسی سنگ نما ویلایی یا همان سنگ های قابل استفاده در ساختمان های ویلایی بپردازیم. اولین سوالی که برای شما پیش می آید در این رابطه است که از کدام سنگ های ساختمانی می توان در ساختمان های مدل ویلایی استفاده کرد و ما نیز از چندین برند به همراه نمونه تصاویر اجرایی آن ها نام برده ایم،پس تا انتها با ما همراه باشید.

سنگ نما ویلا

سنگ ساختمانی برای نما ویلایی

از انواع سنگ های ساختمانی که در نمای بیرون ساختمان کاربردی است می توان سنگ تراورتن را به عنوان بهترین گزینه جهت استفاده در این قبیل از ساختمان ها به شمار آورد. البته از آن با اصطلاح نما سنگی ویلایی نیز نام برده می شود و همانند نماهای رومی،به عنوان یکی از پر طرفدارترین نماهای اجرایی در ایران به شمار می آید. رنگ های متنوعی در طراحی نما ساختمان های ویلایی استفاده می شود که در این بین رنگ های سفید،کرم،قهوه ای ،تیره ،قرمز و زرد جز پر تقاضاترین رنگ ها است و خوشبختانه برای هر کدام از رنگ هایی که نام بردیم،معادن تراورتن متعددی در ایران فرآوری می شود که ما نیز سعی کردیم برندهای مطرح آنها را برای شما در این محتوا قرار دهیم. تراورتن دره بخاری را بارها در محتواهای قبلی نام بردیم که جز بهترین سنگ های تراورتن برای نمای بیرونی ساختمان است و در این بین می توان به تراورتن های عباس آباد و حاجی آباد نیز اشاره کرد.

چه نوعی سنگی برای نما ساختمان ویلایی مناسب است؟

اگر به صورت تخصصی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم باید سنگ ساختمانی را به عنوان بهترین گزینه عنوان کرد که در برابر رطوبت مقاوم و همچنین حداقل جذب آب را داشته باشد،چرا؟ زیرا اصولا ساختمان ویلایی در مناطق شمالی کشور احداث می شود و شما هیچ موقع در شهر تهران اقدام به ساخت سک ساختمان ویلایی نمی کنید. همچنین شما باید سنگی را انتخاب کنید که با محیط پیرامون سازگاری از نظر کیفی،طرح و رنگ را داشته باشد و در این مورد ما سنگ های تراورتن را به عنوان بهترین گزینه میدانیم زیرا در تمامی پارامترهای نام برده را دارد.

از آنجایی که تراورتن در نمای ساختما های ویلایی قابل استفاده است و با توجه به تنوع رنگ و طرح بالایی که دارد،بدین وسیله می توان با استفاده از آن به ایجاد نماهای خلاقانه و جذاب پرداخت و توجه به کیفیت نما چه از نظر کیفی و چه از نظر ظاهری، تاثیر مستقیم بر قیمت ساختمان ویلایی شما دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناس ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما