لودینگ

سنگ مناسب کف آشپزخانه

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم،کاربری سنگ های ساختمانی با توجه به نوع و خصوصیاتی که دارند ،متفاوت بوده و در این بخش معرفی از سنگ کف آشپزخانه خواهیم داشت. در معماری و طراحی های جدید برای دکوراسیون آشپزخانه، چند سالی است که سنگ های ساختمانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و علاوه بر کاربری جهت کابینت و میز آشپزخانه، اکنون به عنوان کفپوش آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شاید اگر در گذشته از سنگ به عنوان کفپوش آشپزخانه نام برده می شد کسی این مسئله را قبول نمی کرد اما اکنون به عنوان رقیب جدی برای سرامیک در بازار خرید وفروش متریال های ساختمانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

سنگ کف آشپزخانه

انتخاب بهترین سنگ برای کفپوش آشپزخانه

تنوع سنگ های موجود انتخاب را برای خریدار تا حدودی سخت می کند و بهتر است قبل از انتخاب سنگ کف آشپزخانه مناسب، به فیلتر زیر توجه داشته باشید و سپس به مراحل بعدی جهت انتخاب سنگ مورد نظر خود روید. پارامترهای زیر به عنوان استانداردهای اولیه کفپوش مورد استفاده در کف آشپزخانه است که به شرح زیر است:

  • از حداقل جذب آب برخوردار باشد.
  • در برابر ضربه و خش مقاوم باشد.
  • مقاوم فشاری قابل قبولی داشته باشد.
  • ماندگاری رنگ داشته باشد.
  • در برابر مواد شیمیایی و شوینده مقاوم باشد.

بعد از اینکه از فیلترهای مربوطه رد شدید حال به سراغ همخوانی و سازگاری رنگ و طرح سنگ انتخابی با فضای طراحی شده می رویم.برای نمونه اگر معماری و طراح دکوراسیون آشپزخانه شما را تیره طراحی کرده اند حال باید سنگی را انتخاب کنید که با این فضا کاملا سازگار باشد.

انواع سنگ ساختمانی کف آشپزخانه

از نظر تنوع نوع سعی کردیم از تنوع رنگ موجود به معرفی بهترین برندها بپردازیم که عبارت اند از:

  • مرمریت صلصالی: این مرمریت دارای زمینه رنگ کرم و سفید است و دارای خطوط قرمز رنگ به صورت نوار قلبی است. سنگ صلصالی یکی از محبوب ترین برندهای مرمریت جهت کاربری کفپوش ساختمان است.
  • مرمریت هرسین
  • مرمریت چهرک
  • مرمریت خوی

سنگ مناسب برای کف آشپزخانه را از کجا بخریم؟

در بخش ابتدایی سعی کردیم تا فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب بهترین نوع سنگ برای این بخش را بررسی داشته باشیم اما یکی از چالش های اساسی برای اکثریت خریداران، از کجا خریدن این سنگ است؟ اگر شما ساکن استان اصفهان هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به کارخانه های فعال در شهرک های صنعتی رضوانشهر و محمودآباد و منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد مراجعه کنید. اگر نیز ساکن تهران هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به شهرک صنعتی شمس آباد تهران و شهرسنگ مراجعه کنید.

در این محتوا سعی کردیم تا حدودی شما را جهت انتخاب بهترین سنگفرش آشپزخانه راهنمایی کنیم تا با دیدی باز به انتخاب سنگ مورد نظر خود بپردازید. در ادامه سعی خواهیم کرد به بررسی پارامترهای تاثیرگذار قیمت آن نیز بپردازیم. شما می توانید در جهت خرید سنگ مورد نظر با ما در تماس باید. این مجموعه خدمات خود را به صورت مستقیم به شما خریداران در شهرهای تهران و اصفهان به صورت مستقیم ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما