لودینگ

سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

قبل از این که به کاربری سنگ های تراورتن در نمای ساختمان بپردازیم ابتدا توضیحاتی هر چند کوتاه در مورد تراورتن می دهیم.این سنگ از رسوب جریان های آب گرم در زیر سطح زمین تشکیل شده و ساختار شکل گیری آن نیز کاملا منحصر به فرد بوده است. بر روی سطح آن حفره هایی قرار گرفته که موجب شده با خود مزیت ها و معایبی به همراه آورد. ازمزیت بارز آن می توان به وجود حفره بر روی سطح آن و جذب بالای ملات اشاره کرد که همین موضوع موجب افزایش چسبندگی آن گردیده و در این رابطه موجب شده تا سنگ های تراورتن به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در ارتفاع مطرح باشند و همین موضوع موجب پررنگ تر شدن سنگ تراورتن نما ساختمان گردیده است.

تراورتن نما ساختمان

رنگ های متنوعی به دلیل وجود مواد معدنی متنوع در سنگ تراورتن وجود دارد که از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل به مرور زمان و بر اصر تابش نور خورشید و شرایط آب و هوایی از بین نمی روند.از نظر بازه رنگ،عمده رنگ های کاربری را می توان در زمینه رنگ های کرم،سفید،شکلاتی ،سیلور ،زرد و قرمز جویا شد.در این بین سنگ های تراورتن با زمینه کرم از تقاضا بالایی در بازار برخوردار می باشند و ما نیز در این گروه سعی کرده ایم با تنوع برندهای مختلف از سنگ های تراورتن کرم به این تقاضا در بازار پاسخ دهیم.یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار نیز تراورتن دره بخاری است و شما می توانید جهت دریافت قیمت تراورتن دره بخاری در اصفهان با ما در تماس باشید.

از دیگر سنگ های تراورتن با زمینه رنگ کرم کاربردی در نمای ساختمان می توان به برندهای دره بخاری ،حاجی آباد ،کرم عباس آباد ،کرم یزد و کرم تکاب اشاره کرد. سنگ تراورتن این قابلیت را داشته تا به صورت یکدست و ترکیبی در نما مورد استفاده قرار گیرد.قطعا شما نیز به ترکیب نما ساختمان با آجر و تراورتن دقت کرده اید.این یکی از پارامترهای تراورتن است که موجب شده تا با اکثریت متریال های ساختمانی همخوانی داشته باشد و همین مورد خود دلیلی بر افزایش تقاضا جهت خرید آن است.

یکی از اصطلاحاتی که شاید هنگام خرید تراورتن برای نما می شنوید مربوط به بی موج و موجدار بودن است.این اصطلاحات مرتبط به نوع برش سنگ است. همچنین از نظر نوع فرآوری سنگ های تراورتن قابلیت تولید به صورت صیقلی و چرمی را نیز داشته و عمده مصرف آن در بازار به صورت صیقلی است.

انواع تراورتن نما ساختمان

در بخش ابتدایی به صورت تیتر وار به معرفی برندهای مطرح مورد استفاده در بخش نمای ساختمان پرداختیم و در این بخش ما به صورت جزئی تر معرفی مختصری از آن ها خواهیم داشت که عبارت اند از:

  • تراورتن دره بخاری: معدن این برند در محلات قرار گرفته و جز سنگ های تراورتن کرم شناخته شده در بازار است. عمده تولید آن به صورت بی موج است و یکی از گزینه های اصلی جهت کاربری در نماهای رومی می باشد. شاید برای بسیاری تراورتن دره بخاری بی موج کلمه شناخته شده ای باشد که در بخش مربوطه نیز ما تصاویر بیشتری از این تراورتن را برای شما قرار داده ایم.
  • تراورتن عباس آباد: یکی از بهترین برندهای بازار جهت استفاده در نمای بیرون ساختمان نام دارد و دارای زمینه رنگ های سفید و کرم است که عمدتا در بازار با برند تراورتن سفید عباس آباد شناخته می شود.
  • تراورتن حاجی آباد: از آن با عنوان سنگ مهندسی نیز نام برده می شود زیرا خصوصیات کیفی آن موجب شده تا در هر پروژه دولتی این برند به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در نمای بیرونی ساختمان معرفی شود و علاوه بر آن نیز جز معدود سنگ های تراورتنی به شمار می آید که قابلیت استفاده در نما داخلی ساختمان را نیز دارد.البته آنرا به عنوان برندی شاخص برای سنگ های تراورتن کرم رنگ نیز معرفی می کنند و عمدتا نیز با نام تجاری تراورتن کرم حاجی آباد نام برده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما