لودینگ

نمای رومی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن

اهمیت طراحی نمای بیرونی ساختمان ها بسیار زیاد می باشد. نما، به عنوان یک چار چوب برای طراحی قسمت های دیگر ساختمان است که تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان و بالا رفتن ارزش مادی آن را دارا می باشد. در طراحی نمای بیرونی ساختمان یک طبقه می توان از انواع روش های مدرن و کلاسیک استفاده کرد که این تصمیم، به نوع طراحی داخلی ساختمان و همچنین سلیقه شخصی افراد بستگی دارد واهمیت نمای رومی ساختمان یک طبقه با سنگ ساختمانی را چند برابر کرده است.

نما رومی تراورتن یک طبقه


نمای ساختمان اولین چیزی است که به هنگام ورود جلب توجه می کند، به همین خاطر برای زیباسازی آن باید اهمیت خاصی قائل شد. در طراحی نمای ساختمانی از مصالح مختلفی نظیر آجر، سنگ، شیشه و … استفاده می شود. نمای ساختمان سنگی و آجری از قدیمی ترین انواع نماهای ساختمانی می باشد که هنوز هم مورد توجه طراحان ساختمان می باشد. در ادامه تصاویر گلچین شده از انواع نمای ساختمان ۱ طبقه را در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

بهترین سنگ تراورتن برای نمای رومی یک طبقه

شاید برای شما این سوال پیش آید که مگر چه تفاوتی بین ساختمان های چند طبقه و یک طبقه جهت اجرای نمای رومی و انتخاب تراورتن مورد نیاز وجود دارد. من خیلی کلی تر به بررسی این موضوع می پردازم،زمانی که ارتفاع نما یک ساختمان کوتاه است،تمام متریال به کار رفته در نما اجرایی به راحتی توسط شما قابل نمایش است ولی اگر به فرض ساختمان 3 طبقه باشد،موجب می شود که سنگ به کار رفته در طبقه سوم به راحتی طبقه اول قابل مشاهده کامل نباشد و در یک ساختمان یک طبقه،باید نهایت حساسیت جهت انتخاب بهترین سنگ نما را انجام دهید.

اما خواسته اصلی شما کاربر از ورود به این صفحه سایت،دریافت اطلاع از سنگ های تراورتن مناسب جهت اجرای این گونه نما با ارتفاع کم هست که از برندهای مطرح بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراورتن حاجی آباد: معدن این سنگ در محلات قرار گرفته و عمدتا آن را با تراروتن حاجی آباد ابروبادی نیز می شناسند و ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم از این سورت آن دیدن نمائید و به خصوص در اجرای پروژه هایی که از ارتفاع کمی برخوردار هستند،گزینه مناسبی است.
  • تراورتن دره بخاری: یکی شناخته شده ترین سنگ های تراورتن با زمینه رنگ کرم در بازار است و به همین دلیل بسیاری از خریداران از آن با برند تراورتن کرم دره بخاری نیز نام می برند.
  • تراورتن عباس آباد: عمدتا آنرا با رنگ سفید می شنانید ولی سورت کرم آن گزینه مناسبی جهت کاربری در اجرای نماهای رومی است.
  • تراورتن کرم یزد: از نظر مقدار بودجه مصرفی،نسبت به 3 برند بالاتر دارای هزینه کمتری است و کیفیت قابل قبولی نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما