لودینگ

انواع سنگ مرمریت سفید در اصفهان

رنگ بندی سنگ های مرمریت یک مزیت رقابتی است و در این بخش قصد داریم تا شرح کاملی از انواع مرمریت سفید داشته باشیم. ابتدا سعی می کنیم تا معرفی هر چند کوتاه از برندهای موجود داشته و سپس به کاربری مرمریت های روشن در ساختمان پرداخته و در ادامه سعی می کنیم تا تصاویری از نمونه کارهای اجرایی مرمریت های سفید معرفی شده قرار دهیم.در انتها نیز به چگونگی خرید این مرمریت های در اصفهان خواهیم پرداخت،پس ما را دنبال کنید.

سنگ مرمریت سفید

همانطور که در تصاویر ابتدایی مشاهده می کنید، سنگ های مرمریت با رنگ روشن از رنگ سفید یکنواخت،بافت صاف و یکدست برخوردارند و همین مسئله موجب محبوبیت آنها در بازار شده و به موازات آن نیز کاربری های متعددی نسبت به برند سنگ مرمریت در ساختمان تعریف شدها ست. از نظر ابعاد این مرمریت ها در سایزهای پلاک و پله قابل تهیه هستند.

انواع سنگ مرمریت سفید در اصفهان

دلیل اینکه از واژه اصفهان استفاده کردیم مربوط به موقعیت جعرافیایی سنگ حمید در این استان است. البته قطبیت اصفهان در تولید سنگ های ساختمانی نیز بی تاثیر نیست. در معرفی انواع برندهای مرمریت با زمینه رنگ روشن سعی می کنیم از معادنی شروع کنیم که در اصفهان قرار دارند. لیست مربوه عبارت است از:

کاربرد سنگ های مرمریت روشن در ساختمان

عمده مواردی که از سنگ های مرمریت با زمینه رنگ روشن می توان استفاده کرد،عبارت اند از:

  • سنگفرش داخلی ساختمان
  • راه پله و بدنه پله
  • قرنیز دیوار
  • کف لابی
  • ورودی ساختمان

توجه داشته باشید که استفاده از این مدل مرمریت ها در خانه باعث ایجاد حس آرامش شده و همچنین بازتاب نور خانه را گسترده تر کرده و به نسبت فضا از آنچه هست بزرگتر به نظر می رسد.در هنگام خرید این مدل مرمریت ها به یک سری خصوصیت از قبیل تراکم بالا،صیقل و ساب بالا و مقاومت در برابر ضربه و سایش نیز توجه داشته باشید.

در این محتوا سعی کردیم تا حد امکان معرفی از انواع مرمریت های روشن در ایران داشته باشیم و در ادامه سعی می کنیم تا تصاویری از نمونه کارهای اجرایی برای شما قرار دهیم. گرون سنگ حمید در شعبه خود در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد به صورت تخصصی به فرآوری این سنگ صلصالی می پردازد و شما می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به همراه لیست قیمت با ما در تماس باشید.

2 پاسخ به “انواع سنگ مرمریت سفید در اصفهان”

  1. مازیار همتی گفت:

    آیا استان اصفهان هم معدن مرمریت سفید رنگ دارد؟ یا اینکه شما منظورتون سنگ معادن دیگر استان ها است؟

    • بله. مرمریت جوشقان از شهرستان های استان اصفهان است. شایان ذکر است که برای سنگ مرمریت آنچان معدن سفید رنگی در ایران وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما