لودینگ

انواع تراورتن کرم نما ساختمان


در این بخش قصد داریم به بررسی نماهای ساختمان با استفاده از سنگ تراورتن کرم بپردازیم.همانطور که قبلا نیز اشاره کریدم،نماهای ساختمان شامل ویلایی،مسکونی،یک طبقه ،دو طبقه ،اداری ،تجاری و … بوده و هر کدام بر اساس نوع کاربری به نمای سازگار مطابق با کاربری خود نیاز دارند. برای مثال فرض کنید شما قصد دارید به طراحی نمایی برای یک هتل در بهترین منطقه اصفهان جهت پذیرایی کردن از توریست های اروپایی و به خصوص از کشور ایتالیا بپردازید حال جذابیت نمای شما در ایجاد نمای رومی است.حال برای این نما از چه متریال هایی قصد دارید استفاده کنید؟احتمالا سنگ نمای رومی کرم برای شما واژه آشنایی است. به همین علت ما نیز قصد داریم به بررسی نمای ساختمان با سنگ تراورتن کرم بپردازیم.قبل از آن ابتدا شما باید با انواع سنگ های تراورتن کرم موجود در بازار آشنا شوید.

تراورتن کرم نما ساختمان

انواع تراورتن کرم نما


ابتدا با سنگ تراورتن عباس آباد شروع خواهیم کرد.این سنگ به صورت تخصصی در این کارخانه مورد فرآوری قرار می گیرد و از دو سورت کرم و سفید برخوردار بوده که سورت کرم آن در بازار،تراورتن کرم عباس آباد نام دارد. عمدتا به صورت بی موج و موجدار فرآوری شده و از سورت بی موج ان برای نماهایی چون نمای رومی که در پاراگراف ابتدایی به آن اشاره کردم مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ تراورتن دره بخاری نیز یکی دیگر از سنگ های مطرح در زمینه رنگ کرم برای نمای بیرونی ساختمان است که عمدتا آن را با برند تراورتن کرم دره بخاری نیز معرفی می کنند. تولید آن عمدتا به صورت بی موج صورت می گیرد و یکی از گزینه های اصلی جهت استفاده در نمای رومی ساختمان است.عمده تولید این سنگ به صورت پلاک با عرض 40 سانتی متر است.
به این نکته توجه کنید که نمای ساختمان همانند یک لباس نشان دهنده شخصیت و محتوا آن ساختمان بوده و قطعا براه نام سااختمان های برند را در شهر های مختلف شنیده اید که تنها به دلیل فاخر بودن طراحی نمای ان ها،موجب برند شدن ان ها در ان شهر گردیده است.از دیگر سنگ های تراورتن کرم که از جنسیت و کیفیت خوبی برخوردار هستند می توان به تراورتن حاجی اباد،تراورتن دره بخاری و تراورتن کرم یزد اشاره کرد.
تراورتن دارای یک سری خصوصیت مختص به خود است که می توان به زیبایی ظاهری وجود حفرات وبرجستگی هایی که در سطح آن وجود دارد،مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی ،سرما و گرما،قابلیت استفاده به عنوان عایق حرارتی و صدا و تنوع قیمت و سایر پارامترها که هر کدام موجب فراگیر شدن آن جهت استفاده در نمای بیرون ساختمان گردیده است.

نحوه خرید سنگ تراورتن برای نمای کرم ساختمان

یکی از سوالات پر تکراری که توسط کاربران از ما می شود مبتنی بر چگونگی خرید سنگ تراورتن کرم مورد نیاز خود برای نما ساختمان است و اکثریت آن ها فکر می کنند که کارخانه سنگبری تنها به انباردارها و آن افرادی که قصد خرید سنگ در متراژ زیاد دارند خدمات رسانی می کند. در پاسخ باید گفت شما هر متراژی که نیاز داشته باشید را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید زیرا بدین وسیله دلال و واسطه حذف خواهد شد و سنگ با قیمت مناسب تری دست مصرف کننده نهایی خواهد رسید. گروه سنگ حمید با داشتن شعبه های فعال در شهرک صنعتی رضوانشهر و منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد،آمادگی دارد خدمات خود را به صورت مستقیم به شما خریداران ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما