لودینگ

سنگ مرمریت صلصالی

معدن این سنگ در خوروبیابانک اصفهان قرار گرفته و عمدتا تولید آن نیز در این استان صورت می گیرد و به همین دلیل در بازار آن را با برند سنگ صلصالی اصفهان نیز معرفی می کنند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، زمینه رنگ آن کرم و کرم روشن مایل به سفید است که بر روی سطح آن رگه هایی قرمز رنگ با اصطلاح نوار قلبی قرار گرفته است.

مرمریت صلصالی

از نظر سورت بندی مرمریت صلصالی را می توان به سورت های یاسی، کرم و سفید تقسیم کرد که در ادامه نمونه تصاویر آنها را برای شما قرار داده ایم. البته بسیاری از تولید کنندگان از کلماتی مانند سوپر، ممتاز، درجه 1 و درجه 2 دسته بندی می کنند که فاکتور اساسی آن ها نیز در این سورت بندی بر اساس تنوع رنگ است.

قیمت خرید مرمریت صلصالی

عوامل و پارامترهای متعددی را می توان بر قیمت سنگ صلصالی تاثیر گذار دانست که در این بین می توان سورت بندی، ابعاد، ضخامت و کیفیت فرآوری را جز تاثیر گذارترین عوامل نام برد. هر آنچه زمینه رنگ روشن تر و مایل به سفید باشد از قیمت بالاتر و هر آنچه زمینه رنگ آن کرم تر باشد از قیمت کمتری برخوردار است. از نظر ابعاد نیز این مرمریت در سایزهای پله، فرشی، اسلب، پلاک و تایل تولید می شود و ابعاد پله صلصالی و اسلب آن از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

انواع سنگ صلصالی

دسته بندی و تنوع این مرمریت را می توان بر اساس زمینه رنگ به سفید، یاسی، کرم و کرم بژ تقسیم کرد و از نظر ابعاد نیز می توان به فرشی، پلاک و پله دسته بندی کرد. تصاویر آنها به شرح زیر است.

سنگ پله صلصالی

پلاک و 40 طولی سنگ صلصالی

کاربری مرمریت صلصالی

این برند از مرمریت تنها در نمای داخلی ساختمان استفاده می شود و عمده کاربرد مرمریت صلصالی در  کف، راه پله و بدنه نمای داخلی تعریف شده است. همانطور که در پاراگراف ابتدایی نیز اشاره کردیم بر روی سطح آن رگه های خاکستری و قرمز رنگ قرار گرفته که آب و رطوبت موجب خواهد شد تا خالی شود و کیفیت خود را از دست دهد.

خرید مرمریت صلصالی در اصفهان

اگر شما نیز از آن قبیل خریدارانی هستید که قصد خرید سنگ صلصالی به صورت مستقیم از کارخانه های اصفهان دارید به شما پیشنهاد می کنم تا از مناطق و شهرک های صنعتی زیر بازدید داشته باشید که به شرح زیر است:

  • منطقه صنعتی دولت آباد: عمده تولید این مرمریت در دولت آباد انجام می گیرد زیرا کارخانه بنیانگذار معدن این مرمریت در این منطقه صنعتی قرار دارد.
  • منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد: کارخانه جبال در این منطقه قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان سنگ صلصالی در نجف آباد شناخته می شود.
  • شهرک صنعتی محمودآباد: این شهرک قطب اصلی سنگ ساختمانی در ایران است.
  • شهرک صنعتی رضوانشهر: این شهرک صنعتی درکیلومتری غرب اصفهان و در شهرستان تیران و کرون واقع شده است.

گروه سنگ حمید با داشتن کارخانجات فعال در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد و شهرک صنعتی رضوانشهر به تولید تخصصی این برند مرمریت می پردازد و شما می توانید جهت خرید مستقیم آن در شهرهای اصفهان و تهران با ما در تماس باشید.

10 پاسخ به “سنگ مرمریت صلصالی”

  1. مشتری اصفهان گفت:

    امکان خرید سنگ صلصالی در متراژ های پایین هم وجود دارد؟

  2. محمد پورحیدی گفت:

    سنگ صلصالی با سنگ فراز چه تفاوتی دارد؟ برای خرید به بازار مراجعه کردم و یکی از فروشنده ها گفت که فراز بهتر است. نظر شما چیست؟

  3. حکمتی گفت:

    از پله های صلصالی می توانم برای پروژه ای بزرگ مانند اداری و تجاری استفاده کنم؟ شرایط ساختمان به صورتی تعریف شده تا حد امکان تردد از آسانسور کمتر باشه.

  4. زمانی گفت:

    ابعاد پله صلصالی با طول 120 سانتی متر برای صادرات نیاز داریم. با پالت قیمت دهید.

  5. همتی گفت:

    لطفا لیست قیمت مرمریت صلصالی را بر اساس ابعاد و سورت برای بنده ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

تلفن
09131314311
آدرس
اصفهان-منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد-سنگبری جبال
ایمیل
hamidstone@gmail.com

تماس با ما